+385 98 773 227
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Otprema / Dostava

Dostavu obavljamo u suradnji s GLS Croatia d.o.o.

Za narudžbe u iznosu većem od 66.23 € dostava je besplatna na području Republike Hrvatske, a za narudžbe koje ne prelaze iznos od 66.23 € kuna trošak dostave je iznosi fiksno 4€ i vidljiv je Kupcu prilikom naručivanja.

Troškovi dostave priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog artikla te u pregledu svih naručenih artikala, odnosno vidljivi su Kupcu u svakom trenutku procesa naručivanja.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Otprema narudžbi plaćenih karticama ili pouzećem vrši se isti dan ako su zaprimljene do 10 sati. Otprema narudžbi plaćenih internet bankarstvom ili općom uplatnicom vrši se sljedeći dan nakon što je uplata vidljiva na našem računu.

Rok isporuke je jedan do dva dana za područje čitave Hrvatske. Moguća su kašnjenja uslijed: vremenskih nepogoda, gužvi pred blagdane, te plovidbenom redu trajekata za dostavu na otoke. Raspored dostave na otoke: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
Primjer: sve narudžbe plaćene karticama ili pouzećem radnim danom do 10 sati, obično su na adresi primatelja već narednog dana ili u roku od dva radna dana nakon otpremanja proizvoda. Za sve narudžbe plaćene Internet bankarstvom ili općom uplatnicom robu šaljemo sljedeći radni dan po proknjiženoj uplati Kupca.

Savjet: tijekom vikenda i blagdana rok isporuke produžuje za dan ili dva, zato predlažemo da izbjegavate narudžbe u petak ili dan prije blagdana sa željom da Vaši baloni stignu na traženu adresu što svježiji.

Važna napomena: ako prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje ambalaže, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Ne zaprimljena pošiljka: ukoliko Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana (osim hitnog slanja) Kupac je obavezan o tome obavijestiti Prodavatelja putem elektroničke pošte info@partybox.hr ili telefonski na 098 773 227 (pon -pet u vremenu 8- 16 sati) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: ako Kupac odbije primiti robu ili je ne podigne na pošti nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora.

Naručene artikle Kupac može preuzeti i osobno na adresi Vukovarska 152a u Splitu i pri tom ne plaća dostavu.