+385 98 773 227
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Uvjeti kupnje

PODACI O POSLOVNOM SUBJEKTU

Naziv i skraćeni naziv tvrtke: Nebula d.o.o. za usluge, Nebula d.o.o.

Sjedište tvrtke: Račkoga 7, 21000 Split

Sud kod kojega je tvrtka upisana u Sudski registar: Trgovački  sud u Splitu

Broj pod kojim je tvrtka upisana u Sudski registar: Tt-02/763-5

Iznos temeljnog kapitala trgovačkog društva: 21.400,00 kuna uplaćen u cijelosti

Član uprave društva: Saša Zelić

OIB: 32070048891

Porezni broj: HR72675928450

Poslovna banka: Privredna banka Zagreb d. d.

IBAN: HR0223400091110067514

Telefonski broj: 021 343 111

Elektronička pošta: info@nebula.hr

 

OPĆI UVJETI POSLOVANJA I PREDUGOVORNE OBAVIJESTI

Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti poslovanja i kupoprodaje preko mrežne trgovine www.partybox.hr, odnosno postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije artikla ponuđenih u mrežnoj trgovini www.partybox.hr, te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.

Predugovorne obavijesti omogućavaju Kupcu da prije nego što sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora.

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog artikla, te će narudžba i sklapanje ugovora o kupoprodaji biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.

Prodavatelj je Nebula d.o.o. za usluge, Split, OIB: 32070048891, Račkoga 7, OIB: 32070048891.

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.partybox.hr.

Nebula d.o.o. prodajom preko mrežne stranice www.partybox.hr nastupa u svoje ime.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti Kupca da je ugovor sklopljen.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Korištenjem usluga mrežne trgovine www.partybox.hr prihvaćate ove Uvjete prodaje. Ako niste suglasni s uvjetima, nemojte koristiti ove stranice, niti putem njih naručivati proizvode.

Ova mrežna stranica www.partybox.hr sadrži informacije o proizvodima i uslugama tvrtke Nebula d.o.o. te služi kao elektroničko prodajno mjesto – mrežna trgovina.

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku primitka potvrde Prodavatelja o narudžbi na e-mail adresu Kupca.

Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti isključivo na teritoriju Republike Hrvatske.

Kupnjom proizvoda putem mrežne trgovine smatra se da je korisnik pročitao, primio na znanje sve navedene obavijesti i slijedom toga prihvatio Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora.

Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja obrasca za narudžbu.

Prodavatelj zadržava pravo ne isporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz mrežnu trgovinu kao i sav ostali sadržaj zbog čega su Kupci dužni prije svake kupovine pregledati sadržaj iste. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti.

Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje mrežne trgovine.

 

GLAVNA OBILJEŽJA ROBE

Artikli su prikazani opisno i fotografijama. Za sve fotografije Prodavatelj ima odobrenje za korištenje.

Fotografije artikla ilustrativne su prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati artiklima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet artikla prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu artikla u stvarnosti, pogotovo s obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.

Uz artikle koji se nalaze u katalogu na mrežnim stranicama www.partybox.hr nastojimo dati što precizniji opis i sliku artikla, no unatoč tomu, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka i identičnost isporučenog artikla s prikazom na fotografijama.

U slučaju gore navedenog nesklada između artikla prikazanog na fotografiji i isporučenog artikla ne radi se o nedostatku artikla. Podaci o artiklima (opis artikla, cijena i dr.) prikazani na mrežnoj stranici www.partybox.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti glede podataka o artiklima prikazanih na www.partybox.hr Prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo artikli koji su raspoloživi na skladištu, odnosno koje je moguće dodati u košaricu preko mrežne stranice www.partybox.hr. Zbog velikog broja istovremenih narudžbi koje se kreiraju na mrežnoj stranici www.partybox.hr, postoji mogućnost da informacija o raspoloživosti artikla ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu mrežne trgovine. Nebula d.o.o. se obvezuje isporučiti sve naručene artikle koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko naručeni artikl nije raspoloživ na skladištu, Nebula d.o.o. će odmah obavijestiti kupca da artikl trenutno nije raspoloživ i ponuditi sljedeće mogućnosti: ili alternativni artikla iz mrežne trgovine partybox.hr koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži artiklu koji nije moguće isporučiti, ili će izvršiti povrat novca Kupcu za taj artikl, na isti način na koji je plaćen, ako artikl nije moguće isporučiti te Kupac ne želi alternativni artikl, a već je uplatio iznos za sporni artikl.

 

CIJENE

Na mrežnoj stranici www.partybox.hr maloprodajna cijena robe istaknuta uza svaki artikl izražena je u hrvatskim kunama (HRK) s uračunanim PDV-om. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave koji se posebno plaćaju.

U slučaju plaćanja Internet bankarstvom ili općom uplatnicom troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu i troškove snosi Kupac. Istovremeno sa slanjem isporuke šaljemo i račun Kupcu putem elektroničke pošte.

Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Zadržavamo pravo promjene cijena. Navedene cijene vrijede samo za kupnju putem mrežne trgovine www.partybox.hr i mogu se razlikovati od cijena u maloprodajnoj jedinici na adresi Osječka 48 u Splitu.

 

NARUČIVANJE

Naručivanje je vrlo jednostavno, čak ni registracija nije obavezna.

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporuča se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Na našoj internet stranici možete naručivati 24 sata dnevno.

Željeni artikl možete pronaći pomoću funkcije pretraživanja ili odabirom odgovarajuće kategorije / pod kategorije. Odabirom artikla dobit ćete sve potrebne informacije: slika, opis, napomena i jedinična cijena. Kupnja artikla moguća je klikom na gumb “Dodaj u košaricu“. Nakon toga, u gornjem desnom dijelu ekrana, kliknite na gumb koji ima simbol košarice s brojem artikala koje ste naručili. Taj postupak možete ponavljati sve dok na naručite sve željene artikle. Opcija „Vidi košaricu“ daje mogućnost da još jednom sve provjerite prije nego želite izvršiti plaćanje klikom na „Kreni na plaćanje“. Kad ispunite sve podatke za dostavu koja može biti i različita adresa od Vaše, preostaje Vam samo definirati način plaćanja i tipkom „Naruči“ sve Vaše obaveze su izvršene.

Neposredno nakon uspješno izvršene narudžbe zaprimit ćete potvrdu putem elektronske pošte. Vaša narudžba bit će obrađena u najkraćem mogućem roku.

 

PLAĆANJE

Kupac se obvezuje naručenu robu platiti poduzeću Nebula d.o.o., odnosno vanjskom pružatelju usluge koji u ime poduzeća Nebula d.o.o. vrši naplatu, na način koji je odabrao prilikom sastavljanja narudžbe.

Maloprodajna cijena robe istaknuta uza svaki artikl izražena je u hrvatskim kunama (HRK) s uračunanim PDV-om.

Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:

  1. a) Plaćanje karticama
    Plaćanje karticama ostvaruje se uz pomoć CorvusPay-a – naprednog sustava za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. Primamo sljedeće kartice: Diners®, Maestro®, MasterCard®, Premium Visa ®i Visa®. Plaćanje karticama u ovom trenutku moguće je izvršiti isključivo jednokratno.
  2. b) Plaćanje općom uplatnicom
    Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, Prodavatelj prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku od 3 dana od potvrde narudžbe. U suprotnom će narudžba biti poništena. Prilikom odabira plaćanja općom uplatnicom, proizvode šaljemo po primljenoj cjelokupnoj uplati na našem računu.
  3. c) Plaćanje internet bankarstvom
    Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, Prodavatelj  prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja te je uplatu potrebno izvršiti u roku od 3 dana od potvrde narudžbe. U suprotnom će narudžba biti poništena. Prilikom odabira plaćanja internet bankarstvom, proizvode šaljemo po primljenoj cjelokupnoj uplati na našem računu.
  4. d) Plaćanje gotovinom – pouzećem
    Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na adresu navedenu za isporuku.

 

OTPREMA / DOSTAVA

Dostavu obavljamo u suradnji s GLS Croatia d.o.o.

Za narudžbe u iznosu većem od 499,00 kuna kn dostava je besplatna na području Republike Hrvatske, a za narudžbe koje ne prelaze iznos od 499,00 kuna trošak dostave je iznosi fiksno 30,00 kuna i vidljiv je Kupcu prilikom naručivanja.

Troškovi dostave priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog artikla te u pregledu svih naručenih artikala, odnosno vidljivi su Kupcu u svakom trenutku procesa naručivanja.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Otprema narudžbi plaćenih karticama ili pouzećem vrši se isti dan ako su zaprimljene do 10 sati. Otprema narudžbi plaćenih internet bankarstvom ili općom uplatnicom vrši se sljedeći dan nakon što je uplata vidljiva na našem računu.

Rok isporuke je jedan do dva dana za područje čitave Hrvatske. Moguća su kašnjenja uslijed: vremenskih nepogoda, gužvi pred blagdane, te plovidbenom redu trajekata za dostavu na otoke. Raspored dostave na otoke: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
Primjer: sve narudžbe plaćene karticama ili pouzećem radnim danom do 10 sati, obično su na adresi primatelja već narednog dana ili u roku od dva radna dana nakon otpremanja proizvoda. Za sve narudžbe plaćene Internet bankarstvom ili općom uplatnicom robu šaljemo sljedeći radni dan po proknjiženoj uplati Kupca.

Savjet: tijekom vikenda i blagdana rok isporuke produžuje za dan ili dva, zato predlažemo da izbjegavate narudžbe u petak ili dan prije blagdana sa željom da Vaši baloni stignu na traženu adresu što svježiji.

Važna napomena: ako prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje ambalaže, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

Ne zaprimljena pošiljka: ukoliko Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana (osim hitnog slanja) Kupac je obavezan o tome obavijestiti Prodavatelja putem elektroničke pošte info@partybox.hr ili telefonski na 098 773 227 (pon -pet u vremenu 8- 16 sati) kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: ako Kupac odbije primiti robu ili je ne podigne na pošti nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora.

Naručene artikle Kupac može preuzeti i osobno na adresi Osječka 48 u Splitu i pri tom ne plaća dostavu.

 

PREUZIMANJE

Moguće je i preuzimanje u našem maloprodajnom dućanu na adresi Osječka 48 u Splitu ukoliko se tako označi prilikom narudžbe u mrežnoj trgovini partybox.hr. Primjer: sve narudžbe plaćene karticama radnim danom do 10 sati, obično su spremne za isporuku isti dan. Čim budu stvoreni svi potrebni uvjeti za preuzimanje na lokaciji maloprodajnog dućana o tome ćemo obavijestiti Kupca elektroničkom poštom.

 

POVRAT / REKLAMACIJA

Kupac ima pravo na povrat robe sukladno zakonskim okvirima ukoliko: je isporučen artikl koji nije naručen ili ukoliko artikl koji je isporučen ima grešku ili oštećenje koja nije nastala u transportu i nije mogla biti vidljiva prilikom preuzimanja.

Ukoliko kupljeni artikl ima nedostatak, a Kupac je o tome na vrijeme izvijestio Prodavatelja, Kupac može tražiti zamjenu kupljenog artikla. Artikli s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je Kupac pokušao popraviti ili prepraviti i proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe nije moguće zamijeniti.

Prodavatelj će odobriti povrat proizvoda kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem elektroničke pošte. Kupac je dužan poslati broj računa i opis reklamacije elektroničku adresu na info@partybox.hr.  Na zaprimljeni prigovor Prodavatelj će potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke drugog proizvoda, Prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost proizvoda koju nije više u mogućnosti isporučiti.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Nebula d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac.

 

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje je on imao u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Kupac ima pravo prigovora ili reklamacije proizvoda Prodavatelju zbog postojanja materijalnih nedostataka na proizvodu u zakonskom roku sukladno odredbi čl. 422. st. 1. Zakona o obveznim odnosima.

 

PODNOŠENJE PRIGOVORA POTROŠAĆA

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Kupac može svoje prigovore uputite putem elektroničke pošte na adresu: info@partybox.hr

ili

na adresu: Nebula d.o.o., Osječka 48, 21000 Split.

Prodavatelj je dužan u pismenom obliku odgovoriti na prigovor najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Kupac je dužan poslati broj računa i opis reklamacije, te adresu za dostavu odgovora.

 

IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

Nebula d.o.o. obvezuje se pružati zaštitu osobnim podacima Kupaca tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Osobni podatak svaka je informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, elektronička adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka svaka je radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, automatskim sredstvima ili kakvim drugim, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje prijenosom, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na mrežnoj stranici www.partybox.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici Kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskom obliku te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Ti se podaci koriste u svrhu sklapanja i izvršenja ugovora te u svrhu upoznavanja Prodavatelja s kupovnim navikama Kupaca, kao i u informativne svrhe te svrhe promidžbe usluga i artikla Prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih Kupaca te će s njima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim kada to poseban zakon dopušta ili je pak potrebno radi ostvarivanja ugovornih obveza.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Nebula d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Ako Kupac ne želi da Prodavatelj više bilo na koji način obrađuje njegove podatke te zahtijeva brisanje podataka, mora to Prodavatelju javiti, i to elektroničkom porukom poslanom na adresu info@partybox.hr.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

 

KOLAČIĆI / COOKIES

Kako bi posjet mrežnoj stranici www.partybox.hr bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova mrežna stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih kolačića (cookies). Oni služe tomu da stranica radi optimalno te da se poboljša vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove mrežne stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je kolačić (cookie)?

Kolačić je dio informacija spremljenih na vaše računalo, mobitel ili tablet koje mogu biti dostavljene neposredno od mrežne stranice koju posjetite (kolačići prve strane) ili u suradnji i za potrebe mrežne stranice od treće strane (kolačići treće strane). Kolačići u pravilu spremaju vaše postavke, postavke za mrežnu stranicu i sl. Nakon što opet otvorite mrežnu stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj mrežnoj stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene vašim potrebama. Kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama mrežna stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje mrežne stranice. Kako biste isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

 

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije od 15. veljače 2016. sporove vezane uz mrežnu kupnju moguće je riješiti uz pomoć platforme za online rješavanje sporova kojoj možete pristupiti klikom na link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Dakle, ako naiđete na problem tijekom mrežne kupnje unutar EU-a (neispravan artikl, nemogućnost zamjene artikla itd.), svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platforma za internetsko rješavanje sporova jedinstvena je ulazna točka koja europskim potrošačima i trgovcima omogućuje da riješe sporove oko domaće i prekogranične kupnje preko interneta. To se postiže upućivanjem sporova nacionalnim tijelima za alternativno rješavanje sporova koja su povezana s platformom i koja su države članice odabrale u skladu s kriterijima kvalitete

Platforma je prilagođena korisnicima te joj se može pristupiti sa svih vrsta uređaja. Potrošači mogu popuniti obrazac za pritužbe na platformi u tri jednostavna koraka. Platforma korisnicima pruža mogućnost da cijeli postupak rješavanja spora obave na internetu. Platforma je višejezična. Na platformi je dostupna usluga prevođenja kao pomoć pri sporovima koji uključuju stranke iz različitih europskih zemalja.

 

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora morate nas obavijestiti prije isteka roka, i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete se koristiti i obrascem za jednostrani raskid ugovora priloženim u nastavku.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana i započinje teći od dana:

kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed

ili

kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od vas primili, uključujući i troškove isporuke.

Povrat novca izvršit ćemo bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vraćene robe ili dana primitka dokaza da ste nam poslali robu.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu. Ako pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Robu vratite ili je predajte nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi Kupac.

U skladu s člankom 77. stavkom 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ako je artikl vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se nedostajući dijelovi ne dostave u naknadnom roku od osam dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.

Ako Kupac vrati artikl bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, zbog čega Prodavatelj neće moći prodati artikl kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 40 % plaćene maloprodajne cijene artikla. Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatra se većim oštećenjem te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u nastavku na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati.

Povrat se može realizirati samo ako su artikli nekorišteni i neoštećeni u originalnoj neoštećenoj ambalaži.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
– predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje;
– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

  1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
  2. Prima:

Nebula d.o.o.

Osječka 48, 21000 Split

telefonski broj: +385 98 773 227

elektronička pošta: info@partybox.hr

  1. Ja, _____________________, ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe_________________, naručene/primljene dana ______________________

 

– potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)

 

– datum.

 

TRAJANJE UGOVORA

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ove Predugovorne obavijesti sastavni su dio ugovora.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

Prihvaćanjem ovih uvjeta prodaje Kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio kupoprodajnog ugovora.

NAČINI PLAĆANJA

PLAĆANJE JE MOGUĆE KARTICAMA, OPĆOM UPLATNICOM, INTERNET BANKARSTVOM TE POUZEĆEM

KONTAKT

+385 98 773 227
HELP@PARTYBOX.HR

PRATITE NAS I NA...