Kupac ima pravo na povrat robe sukladno zakonskim okvirima ukoliko: je isporučen artikl koji nije naručen ili ukoliko artikl koji je isporučen ima grešku ili oštećenje koja nije nastala u transportu i nije mogla biti vidljiva prilikom preuzimanja.
Ukoliko kupljeni artikl ima nedostatak, a Kupac je o tome na vrijeme izvijestio Prodavatelja, Kupac može tražiti zamjenu kupljenog artikla. Artikli s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je Kupac pokušao popraviti ili prepraviti i proizvodi koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe nije moguće zamijeniti.
Prodavatelj će odobriti povrat proizvoda kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno putem elektroničke pošte. Kupac je dužan poslati broj računa i opis reklamacije elektroničku adresu na info@partybox.hr. Na zaprimljeni prigovor Prodavatelj će potrošaču odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana. Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. U slučaju nemogućnosti isporuke drugog proizvoda, Prodavatelj će nadoknaditi kupcu vrijednost proizvoda koju nije više u mogućnosti isporučiti.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Nebula d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi Kupac.